La Roche -Posay Campaign

La Roche-Posay Goodies
Astazi mi-am cumparat de la farmacia Dona primul meu fond de ten Toleriane.Yeeey . I'm so happy. Lasand la o parte faptul ca am mai  avut produse  de la ei (folosesc Effaclar gel si Effaclar Duo de  muuulllt timp si sunt extrem de multumita) parca nu mi-as fi schimbat fondul de ten . Am citit multe review-uri despre fdt Toleriane, dar parca nu aveam asa mare incredere, pana cand nu am testat o mostra primita. A fost loove at first sight.
Eu l-am achizitionat de la Dona si pe langa fondul de ten am primit si un SUPERRRRR kit  cu mini produse LRP.
Kitul contine:
1 produs apa termala La Roche-Posay 50 ml
1 produs Solutie Micelara 50 ml
1 produs Hydraphase 3 mk
1 produs Lipikar lapte 15 ml
1 produs Lipikar Syndet 15 mla
1 mostra Toleriane Teint crema-2 ml
1 mostra Toleriane Teint spuma-2 ml



Si acum surpriza:
Toate produsele din poza m-au ajuns 60 RON. Sincer  merita din plin. Nu e neaparat vorba de bani, dar e cea mai buna investitie pentru tenul meu cu probleme : mi se pare ca am platit foarte putin pentru niste produse de o calitate exceptionala. Abia astept sa testez celelalte produse
Aveti grija de tenul vostru! Va recomand din plin sa testati produsele LRP.Nu fac reclama, ci vorbesc ca o persoana extrem de multumita  de acest brand.

Comentarii